lindaspeaking.blogg.se

Mitt liv, mitt val!

mitt liv, mitt val!

Publicerad 2013-12-03 11:44:47 i Allmänt,

Jag önskar jag var en person som bara kumde släppa saker och ting och bara tänka på mig själv i vissa lägen! 
Så är tyvärr inte fallet! 
Jag vill inte se dig i nyktert tillstånd, är jag onykter kan jag släppa att jag saknar dig! jag kan släppa att du är den vackraste som finns! 
 
 
Livet utan dig, jag gör vad jag vill. Dricker många liter öl! Pratar med en del tjejer, träffar några andra! Det var liksom lättare den här gången än förra! Kumde släppa dig lättare! Även fast jag saknar dig så det gör ont! 
 
 
Maja är mobbad i skolan, igen. Dels för att hon är "konstig" och dels för att jag och malin är gay! Så förra veckan åkte jag hem och var med henne i skolan! Det var iof ingen som vågade kolla på mig, jag kanske smittar, men tror det blev lite bättre iaf! 
 
Izor blir bara sämre å sämre tyvärr.. känner på mig att det snart är dags!
 
Jobbar som en tok! Ledig en dag av 9! Nice stuff! 
 
Any way! Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela