lindaspeaking.blogg.se

Mitt liv, mitt val!

känslan

Publicerad 2013-12-25 12:47:16 i Allmänt,

Känslan av att ingen bryr sig! 
Den är förjävlig! Folk frågar hur jag mår och om dom kan göra något, när jag väl säger någonting dom kan göra då "kan" dom inte.. orkar inte med mig själv längre! Känner för att slå någonting väldigt hårt, känna smärtan, känna hur allt det onda kommer ur mig. Jag vet att det inte hjälper egentligen. Jag vet att det inte kommer att ändra någonting! Men det känns som att jag någonstans förtjänar att må ens ett uns bra! Jag vill tro att jag förtjänar det! 
 
Jag saknar närhet! Någon som håller om mig när jag ska sova. Någon som finns där när jag mår så här! Jag vill ha henne! Hon som får mig att le bara jag tänker på henne! 
 
Jag orkar inte mer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela