lindaspeaking.blogg.se

Mitt liv, mitt val!

lekar man leker

Publicerad 2014-01-15 22:21:10 i Allmänt,

Var jag bara en lek för dig? Ett sätt att komma över ditt ex? Ett fartgupp på vägen kanske? 
Vad såg du ens i mig? Såg du någonting alls? Någon som hade gått genom eld för att göra dig lycklig! 
 
Orkar inte att jag kom å tänka på dig! Du har en ny tjej. Du vill inte ha något med mig att göra. "Vi kan ses en annan gång", as if det kommer hända! As if du ens skulle ge det som förslag att vi skulle träffas? Tvivlar starkt på att du ens bryr dig! Du bryr dig inte, inte om någon annan än dig själv! Finns det någonting annat i din hjärna?? 
 
Wish you all the best med din nya "snygga" flickvän! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela